honey, im home.

Hemma i Jönköping.
åkte från ett ganska soligt Göteborg i morse, och möttes upp av både mamma och pappa på stationen, har de saknat mig tros? ;)

Idga har jag inte gjort jätte mycket, familjen har varit hos Appelberg och pappa har haft ridlektion och sen fikad vi.
Sen åkte vi hem till oss och gjorde pannkakor.
Jag har fått tallrikar och krukor av Renie med! Väldigt fina.

Och imorgon får Nils nycklarna till vårat nya hem ! Jag längtar så nu.
Sen kommer han hit på onsdag, så fixar vi det sista hemma och sen åker vi till andra långgatan och flyttar in, och sen åker vi vidare till Rättvik och ja, stannar där en stund. Vi kommer med andra ord inte sova i våran nya lägenhet på en vecka.. hah, lite komiskt!

Jaja, nu ska jag sova.
Imorgon ska jag på morgon fika hos farmor o farfar och sen lunch med pappa. Raggmunk och fläsk och lingon! Fruktansvärt gott !

Sköt Er !
/ M

Kommentarer
Postat av: elin

men lägg av. haha va ni ute på lucky house? ;)

vi va inte i gropen men spatserade förbi senare på kvällen. dumt att vi inte kom på detta tidigare. hade varit sjukt kul å ses !

2009-05-26 @ 11:35:59
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0