Från Jkpg till gbg

Hej vänner & familj.

Det har hänt en del nu, sen jag åkte från Valdisere.
Jag och Nils tågade ju hem, åkte till Prag där vi stannade tre nättre. Vi var på zoo, och det var så mysigt.
Sen åkte vi vidare till Göteborg, där Martina, världens bästa Martina kom och hämtade mig. Körde hem mig till lilla Bankeryd, där jag ringde på dörren och klev in, mamma tittade upp från köksbordet, sa hej sen fortsatte hon med sitt tills hon kom på att det var jag. Då började hos skrika. Lurade, again!

Var inte hemma allt förlänge, utan åkte ganska snabbt till Göteborg för att pussas med min Nils.
Samma dag som jag kom, hade vi en visning inbokad. Och den lägenheten fick vi.
Så nästa vecka får vi tillträde till våran 2a på Andra långgatan. Perfekt.
Nu är det bara jobb som fattas för mig.

Tänkte att jag får väl ta och hålla den här sidan lite uppdaterad, så mammi kan hålla koll på mig.

Jag åker nog hem runt söndag, måndag! Packar ihop mina saker. På onsdag kommer Nils ner, hämtar alla saker plus mig, åker vi till gbg på tors, och sen vidare till Rättvik. Nils hometown. Lite nervöst..

Sköt Er !

/ Malina

Kommentarer
Postat av: elin

kul med lite update malla :)

hörrö e de rätvik som i dalarna du ska eller? för elin å kicki som jag bor med är från leksand ( typ samma sak ) så då kanske de känner din karl.. höhö

2009-05-13 @ 17:11:55
URL: http://entvaafortre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0