tisdagsbarn

Äntligen fredag, jag trodde seriöst att någon skojade med mig imorse när klockan ringde. 
Jag somnade ju nyss? Vad hände där? Trött som få var jag när jag satt på vagnen på väg till jobbet, somnade på N´s axel.

Men nu är det iallafall äntligen helg, och den är så efterlängtad. 
Det är första helgen sedan tre veckor tillbaka vi faktikst ska vara hemma. Gos.

Jag och N började helgen med lite eftermiddagsfika på balkongen, med glass och en ny smak av Is Te, nämligen m a n g o. Och den var god, speciellt i detta otroliga hetta. 
Jag och N är ju lite besatta av Is Te. Det ända rätta. Och inte de nya tafset. Utan Citron eller Persika, och nu Mango.

Nu är det dax för vår dagliga promenad, nått som N hittat på. "Så får vi varje dag lite kvalitetstid" .
Haha, på tal om N och allt han säger, jag försökte vara lite snäll innan och sa "vilken fin färg du får", och till svar får jag "Thats beacuse i moooove babe, mooooove" 

Jaja, vi ska som sagt gå den långa vägen till hemköp och köpa gorgonzola till vår middag. Färsk pasta, strimlad lövbit och gorgonzola-sås! Yummi.

Just det, Både jag och N är födda på en tisdag. Ganska coolt ! Kolla själva på www.ratsit.se ! 


Sköt Er / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0