SNäll, eller som vanligt ?

Hej.

Kom precis hem från jobbet, och ligger nu i soffan och försöker få ner kroppstempraturen. 
Läste att det hade regnat i Jönköping, det är ju synd och säga att det har gjort här, 31 grader var vi nog uppe i idag när vi flängde runt i Göteborg. 

Det är onsdag och N kommer inte hem på några timmar. Funderar på om jag ska vara en duktig flickvän och städa lite hemma, och kanske baka något, eller som jag ska vara som jag brukar och strunta i det. 
Funderar på vad vi ska äta ikväll med, det börjar eka i kyl och frys. Ingen som har något förslag på goda kalla maträtter? Igår åt vi kyckling med potatissallad. sjukt underskattat.

Snart är det helg igen, och då ska vi nog åka ut till havet, vi ska iaf vara hemma denna helgen, första på typ en månad.. 


Vad sägs som en deal N, om jag städar och fixar lite hemma nu, lagar du mat ikäll ? 
Det låter väl rimligt?

Sköt Er / m



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0