God måndag!

Då var det time for a new week.. 
Tiden går då fort, eller vad säger du mam ;)
I fredags var jag och N hemma i jkpg för att fira just min lilla mor som fyllde 50 år. Det var skoj! Tina och Rerre tittade in med. Mina favorit tjejer! 

Annars gjorde jag inte så mycket annat i helgen, jag var mycket med mamma och pappa, gosade med Hilton.

Har precis städat undan lite i lägenheten, Martina ringde innan och sa att hon och Tommy var på väg till gbg, så de kommer hit på fika sen. Sicken tur att jag bakade dumlekakor nyss :)

N jobbar konstiga tider hela veckan, så jag får se till att maten står på bordet när han kommer hem. idag blir det ugnspannkaka med bacon och lingon! Gott som bara den.

Nä, ska se om det finns nått att titta på, på Tv:n. Varför fortsatte de inte med Mom´s Boys på 3an. Haha, jag gillade det!

Sköt Er / M 

Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla pälskling sickan! när kmr du hit till grekland o hälsar på mig? miss kiss maggot

2010-03-15 @ 19:17:59
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0