Rakt av Dirr sönder

Jag är sämst.
Jag har ju totalt glömt bort att berätta om min flört jag hade i helgen !
I lördags var jag ju som sagt och tittade på hockey med Viktor.
Vi går till våra platser intar dom och kollar på matchen, tjatar en hel del med.
Men grabben som satt brevid mig. Vilken stjärna. Han hette Nhoa ( om han stavade med h vet jag iof inte, men det ser lite fräckt ut så nu mera gör han det. Och om inte annat borde han döpa om sig ) han satt mest och log mot mig hela matchen, åt lite godis, log lite till. Otroligt söt var han ! ( sen att han var tre år och var där med sin pappa som blev lite smått irriterad på att han son var mer intresserad av mig än av hockey, men iof vem fan är inte mer intresserad av mig än i princip någonting annat ? )
Tänk om man kunde ställa killar i en tidsmaskin. Hur bra hade inte det vatt. Jag hade lätt ställt min brors kompis Olle i en sån då. Han är söt. Brukar säga det till honom när han ska gå hem. " ey olle, väx några år tills imon va.. "

Annars är det onsdag, och jag vill passa på att säga att Henke. Du suger ! Hur kan du skita i att komma in till mig i morse.. Knappt att jag tänker förlåta Dig.
Sen är det faktikst torsdag imon, och nästa torsdag, vilka ställer på att hyra bord på Lerran ? Kolla på Hockey ( eller mig ? ) och dricka lite öl. Lediga Fredag gott folk ! ( alla utom typ Johanna och Linda, för ni jobbar ju i en sån dära flaschig butik ) På tal om Flash var jag hos Alle igår och kollade lite hockey med honom, Nore, Allis pappa Anders och sen tippar jag på farfar V. ? Kan säkert vatt Morfar ? Trevligt. Bästa sällskapet hade jag i mitt knä med. Jag är lite ( litttttttte ) kär i Ludde faktikst, det får han ta.
Nu blev det ett rätt långt inlägg om allt och ingenting.
Jag och J måste planera lite med, fan, jag blir tossig ( hur coolt är förövrigt inte det ordet ? )
Nä nu ska jag sluta, ingen om pallar med mig snart..

Men bara en sista grej, fick medd från Facebook nu, men inte det jag skulle säga. Hur kunde HV förlora igår ? Pinsamt. Tycker dock att han nr 9, tedentjosan-vet-inte-vad-han-heter-tror-han-är-90a-?? är sjukt bra. Nu fick jag ett till medd från Facebook.

Sola nu kanske. Helg snart. Kick it sönder och samman.
Alla kickarna zuzammen. Eller? Johanna S, du ska med fast du jobbar. Vi röstade om det igår. Och du förlorade.
Men sééééés nu då. Sköt Er.

Kommentarer
Postat av: G.G

det är inte på "Lerran" det händer.. det är på dansgolvet på C ;)
later
xoxo

2008-03-13 @ 15:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0