Godmorgon..

 ..mina vänner och alla som jag känner.
SItter hemma hos Joakim nu, väntar på att emma ska sluta träna så ska vi åka till skolan.
Jag ska ju få leka med hans lilla pärla hela helgen nu när han är i Danmark och super och allt vad han gör.
Fick dock som vanligt en lista på vad jag inte får göra ;

- Inte åka fem i bilen.
- Ingen får äta något i den.
- Du får inte varava så den piper, för den är inställd på rejs nu, så det är inte bra.
- Du får inte parkera i stan.
osv osv osv......

Men jag har den :D Dididi..
Måste bara åka o tanka, sen äre gyttttt..



Kommer sakna dig.

Kommentarer
Postat av: Angelica

fy fan va najs älskling.. :D du e bra..

2007-05-03 @ 10:24:53
URL: http://angeliicaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0